SMARTIFY

Okos eszközök a világ minden tájáról

Ezt tudja a világ legmodernebb ágya 11 millióért

2017. március 09. 19:56 - Smartify

hican_2016-52.jpg

A HiCan egy modern technológiai baldachin, egy privát búvóhely, ahol egy újfajta életkoncepciót és kényelmet élhetsz át. Teljesen átlépi a hagyományos kereteket és határokat. Tökéletes találkozása a technológiának és a designnak, hogy megtapasztalhasd milyen igazán élni.  Azon különleges emberek inspirálására találták ki, akik másként látják a világot.

Mondhatnánk azt is, hogy ez a legfejlettebb bútordarab, amelyet valaha is alkottak. Sokkal több mint csupán egy ágy, hiszen totális csúcstechnikával felszerelt szórakoztató rendszer van beleépítve.

Minden alkotóeleme egy egyszerű alkalmazással vezérelhető, ami telefonon, tableten és számítógépen is futtatható. A felhasználói élmény minden aspektusa személyre szabható a tulajdonos elvárásainak megfelelően.

Az applikáción kívül a viselhető eszközökkel, pl. az okos óráddal vagy három beépített érintőkijelzővel is könnyen lehet szabályozni az ágy különböző funkcióit.

A HiCan rendszere könnyen integrálható a meglévő okos otthon rendszerekbe, így együtt tud funkcionálni a fűtéssel, a világítással, az ablakokkal, de az ágyból is lehet irányítani a többi eszközt.

hican_2016-2.jpg

Funkciói:

  • 70 colos HD projektor
  • Automatikusan állítható fej és lábtartó
  • Teljesen személyre szabható érintőképernyős irányítás
  • Wifi kapcsolat
  • Speciális elektronikus vezérlőegység
  • Apple Tv Airplay beviteli lehetőséggel
  • Szabályozható RGB képes LED világítás
  • Innovatív hangrendszer rejtett hangszórókkal
  • Saját iOS és Android alkalmazás
  • Multi-platformos webes alkalmazás
  • Játékkonzol csatlakoztatás pl. X-Box vagy PlayStation
  • Automatizált árnyékolók
  • Személyre szabott egészségmérők
  • Hangvezérlés

Fantasztikus élmény lehet, hogy bemész egy szállodai szobába és egy teljes rendszer fogad, ami megérkezéstől a pihenésen át az ébredésig minden igényedre reagál.

Az ára kb. 11.000.000 Ft, így inkább hotelekbe, luxusirodákba, yachtokra fog kerülni belőle.

Te is kipróbálnád? Vagy túlzásnak tartod?
Írd meg a véleményedet kommentben!

heti_hirlevel.png

Ha tetszett ez a bejegyzésünk, akkor nyomj egy lájkot.

Kattints a megosztásra, hogy minél többen halljanak erről a lehetőségről!

Köszi!

Kövess minket Facebook-on is:

A képek forrása és további infók a HiCan-ről: http://hi-can.com/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://smartify.blog.hu/api/trackback/id/tr8812324621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élhetetlen 2017.03.10. 20:41:35

Hát, ezt nem tudom értelmezni. Az összes alváskutató is elmehet akárhová, és az én tapasztalataim sem érnek semmit? Én úgy éltem le az életemet, hogy a nappaliban tévéztem, vagy olvastam, vagy éltem társasági életet, és, ha aludni akartam, bementem a hálószobába, az ágyra, kinyúltam, és öt percen belül aludtam. Mert azért mentem oda, hogy aludjak. Lehet, hogy hülye vagyok? (Ne mondjátok, hogy igen, ez csak költői kérdés volt).

Házirend

Az értelem és a jóindulat elvárt ezen az oldalon. Örülünk, ha a véleményedet - legyen az pozitív vagy negatív - meg is indoklod. Ha szerinted a hozzászólásod ezen feltételeknek nem tesz eleget, inkább ne küldd el. Fenntartjuk a jogot, hogy a rosszindulatú, pocskondiázó, spammelő stb. hozzászólásokat kimoderáljuk.
Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük! :)

süti beállítások módosítása